سخنگوي دولت محمد خاتمي حرف وزير نيروي دولت اکبر هاشمي رفسنجاني را تکرار کرد و مدعي شد که مهمترين مطالبه مردم تغيير وضعيت موجود است.

به گزارش ايرنا ،"عبدالله رمضان زاده" که در جمع هواداران ميرحسين موسوي سخن مي گفت، ادعا کرد که تغيير وضعيت فعلي جامعه در ابعاد سياسي و اقتصادي مهمترين مطالبه عموم جامعه است.

بيژن نامدار زنگنه وزير نيروي دولت اکبر هاشمي رفسنجاني و يکي از حاميان ميرحسين موسوي نيز امروز در نشستي مدعي شده بود که بيش از 60 درصد مردم مخالف وضع موجود هستند.

رمضان زاده با زير سوال بردن حق رييس جمهور در تغيير وزرايش، گفت: در چهار سال گذشته ، 10 وزير و سه رييس بانک مرکزي از کابينه خارج شده اند که حکايت از فقدان يک برنامه ريزي منسجم براي اداره کشور دارد.

وي با طرح اين ادعا که دولت نهم شناختي ازمقوله "برنامه ريزي" ندارد اضافه کرد:برنامه بايد بتواند زمينه توسعه کشور را يک بازه زماني مشخص تبيين کرده و نتايج آن را که دربرگيرنده زمينه هاي رفاه براي عموم شهروندان است به منصه ظهور برساند.

رمضان زاده به سخنان تخريبگرانه خود عليه دولت ادامه داد و با ادعاي اينکه دولت نهم با "نگرش هاي مفتشانه" زمينه حضور نخبگان را در حل مسائل کشور از بين برده است، افزود: متاسفانه نوعي نگاه بدبينانه به نخبگان شکل گرفته است که مانع از حضور موثر آنها در عرصه هاي تصميم گيري است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا